שירותי ניקוי שטיחים

יולי 31, 2013
אין תגובות

האם גם אתם מעדיפים אנשי מקצוע מוסמכים שיטפלו בניקיון הבית והעסק שלכם? התייעלות, מקצועיות ואמינות הם שם המשחק שלנו: חברת בריליו, חברה המתמחה כבר למעלה מתשע עשרה שנים בתחום הניקיון למגזר הפרטי והציבורי. אחד התחומים בהם אנו מתמקצעים הוא: ניקוי שטיחים. מרבית הלקוחות מנסים לבצע את הניקיון בעצמם. כדי שלא תיווצר עוגמת נפש בשל טיפול לקוי בשטיחי הבית והמשרד, קיבצנו למענכם כמה טיפים חשובים.

ניקוי שטיחים מקצועי בוחן את סוג השטיח ומטפל בו בהתאם

טיפול נכון בשטיחים שומר על ניקיונם ומגן מפני בלאי מהיר. מומלץ לבצע שאיבת שטיחים מדי שלושה ימים, אך יש לבצע זאת בעזרת שואב אבק המתאים לסוג החוטים ממנו עשויים השטיחים. שואב אבק בעל שאיבה עוצמתית יכול להתאים לשטיחים דקים מקיר לקיר אך לא לשטיחים בעלי סיבים ארוכים ועדינים. שאיבה מסוג זה עלולה לקרוע את הסיבים ממקומם וליצור קרחות. נכון הדבר גם לגבי ה"פרנזים" של השטיחים. מומלץ לסרק אותם במברשת עדינה מאשר לשאוב אותם משום שגם הם עלולים להיקרע.

שטיחים התפורים בשיטת שתי וערב אינם מגיבים היטב לתלייה. ניקוי שטיחים בשיטת זו (חבטה בעודם תלויים) עלול לגרום לעיוות במראה השטיח. יש לטפל בשטיח בעודו מונח על הרצפה. ניתן להפוך אותו למשך שלושה ימים כאשר בתום כל יום מומלץ לשאוב את חלקו האחורי, להפוך אותו ולשאוב את חלקו הקדמי וחוזר חלילה. חשוב לאמץ נוהג זה לפחות פעם בחודש.

רטיבות, גם העדינה ביותר, אינה מומלצת לשטיחים. מים עלולים לגרום לעובש, לביקורים לא קרואים של עש ולריקבון. לפני שטיפת הרצפות יש לגלגל את השטיח ולהניחו שוכב במקום יבש, לשטוף ולייבש לחלוטין את הרצפה לפני החזרת השטיח למקומו.

לאחר שאיבת השטיח לא מומלץ לגלגל אותו ולהעמידו שעון על הקיר משום שגם מצב זה עלול לגרום לעיוות השטיח. יחד עם זאת לא נמליץ לנערו (כמו שמנערים שמיכות צבאיות). ניעור בצורה זו עלול לגרום לקריעה עדינה שאמנם לא נראית לעין, אך גורמת מאוחר יותר לקרעים ולפרימת סיבים. ניקוי שטיחים איכותי מומלץ על ידי חברה מקצועית בתחום המבצעת את עבודתה במקצועיות על ידי אבחון סוג השטיח והתאמת אופן הניקוי המיטבי ביותר עבור השטיח. כך אנחנו פועלים.

brilioen45